arasına yapıştırın. AdSense kodunuz ANNE BEBEK PORTALI: Ödem kurtulmak için doğal çaylar..

21 Şubat 2013 Perşembe

Ödem kurtulmak için doğal çaylar..
















Malzemeler:
* Yarım tatlı kaşığı iri yapraklı yeşil çay
* 1 tutam mısır püskülü
* 1 tutam kiraz sapı (8-10 adete kadar)
* 5-6 adet sapıyla beraber taze maydanoz
* Ben çayda karanfil tadı sevdiğim için 4 tane de karanfil tanesi ekliyorum.
Bu karışımı 4-5 dakika kadar kaynatıyorum. Süzüyorum ve içiyorum. Günde 3 su bardağı içmek yeterli. Fazla soğuk içilmeyin diye bir uyarısı da var.
Çayı tüketmek için en iyi zamanlar sabah kalkınca, kahvaltıdan önce veya akşamüzeri saatleridir.



Malzemeler
20 gr. Akhuş ağacı yaprağı
15 gr. ıhlamur çiçeği
30 gr. Melekotu kökü (toz)
1 lt. su

Bir litre suyun içine tüm malzemeleri ekleyin. Ardından suyu ateşe koyun ve beş dakika kaynatın. Daha sonra da süzerek sıcak sıcak üç öğün için.


Malzemeler
2 su bardağı su
2 adet tane karanfil
Yarım tatlı kaşığı iri yapraklı yeşil çay
İrice bir tutam kiraz sapı
6 adet saplarıyla birlikte maydanoz
İrice bir tutam mısır püskülü

2 litrelik suyu kaynatın. Kaynayan suya tüm malzemeleri ekleyin. Daha sonra 4 dakika demlemeye bırakın ve süzerek ılık ılık için. Kesinlikle ödem söktürücü çay soğuk içilmemelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder